Spis

Tren

Tenk

Commitment

Du må forplikte deg til de endringene du ønsker

  • Vi hjelper deg med å sette gode mål som engasjerer og motiverer og lærer deg om vanens makt og hvordan du bryter de onde sirklene.
  • Du vil lære hvordan du kan bygge opp ditt kosthold for å komme dit du ønsker å være.
  • Lær deg hvordan du kan gå frem for å øke mengden aktivitet i DITT liv!

Control

DU har kontrollen!

  • Du får de psykologiske verktøyene du behøver for å bli sjef i eget liv og håndtere situasjoner hvor du har lyst til å gi opp.
  • Vi finner ut hvordan du kan legge opp til en god måltidsrytme som passer din hverdag.
  • Finn din treningsform og skap en varig motivasjon

Challenge

Du vil møte motgang

  • Lær deg hvordan du kan trene opp viljestyrken og bedre møte motgang.
  • Hvorfor "spiser vi opp" følelsene våre, og hvordan kan du forholde deg til søtsaker?
  • Lær deg triksene som gjør at du aldri faller av treningsvogna igjen!

Confidence

Du er GOD NOK!

  • Selvfølelse, selvtillit og selvomsorg: hvordan kan du jobbe med de tre S-er?
  • Vi skifter fokus: hvorfor skal du trene og ta vare på deg selv?
  • Hvor går veien videre?

DETTE
FÅR DU

Kostholdsveiledning

Psykologiske verktøy

Psykologfaglig rådgiver, ernæringprofesjonell og PT i ryggen

Ukentlig webinar med kursledere og deltagere

Mulighet til å stille spørsmål og få veiledning

Tilgang til lukket gruppe

Hefter som veileder deg gjennom hver modul

SISTE FRA BLOGGEN

  • Ekstra næringsrike knekkebrød!
    Grove knekkebrød med bløtlagte frø Her får du oppskrift på deilige, grove knekkebrød laget med bløtlagte frø. Helgrove knekkebrød er perfekt til frokost! Når vi bløtlegger frøene før vi spiser dem bryter vi ned noe som heter fytinsyre/fytat. Denne fytinsyren binder mineraler som jern, kalsium og sink. Når vi bryter ... read more
    Source: Camilla Blog15.mai 2019
  • Fitnoktrening: EMOM
    EMOM: Every Minute On the Minute Jeg gledet meg skikkelig til å teste denne økta, og ikke minst til å dele den med dere! Lover skikkelig svettefest hvis du er i humør til det! Emom står for “every minute on the minute”, og betyr at du skal jobbe med en ... read more
    Source: Camilla Blog12.mai 2019
  • Spørsmål: mensen, pms, mat og vekt
    Mensen og ulvehunger Vi kjører ukentlige webinarer med kursdeltakerne på Spis, tren, tenk, og da er det rom for å komme med spørsmål. På et av webinarene med tema Spis kom det spørsmål om mensen: «Mensen og ulvehunger. Kan du si noe om det? Jeg sliter helt sykt med det…» ... read more
    Source: Camilla Blog07.mai 2019
  • Pippi, prestasjon og yoga
    Pippi, prestasjon og yoga I helga deltar jeg på inversjons-workshop i Stockholm – ei helg med fokus på oppned-posisjonene i yoga. Inversjoner er noe jeg synes er utrolig spennende, og noe som alltid har fascinert meg. Da jeg meldte meg på bestemte jeg meg for at 2019 skulle være året ... read more
    Source: Camilla Blog05.mai 2019
  • Treningsøkt: 4 kjappe
    Personlig trener Andrea Emilie har igjen satt sammen en treningsøkt for oss. Her får du gratis treningsfilm og beskrivelse av øvelsene. Denne gangen er det ekstra fokus på teknikk: en sterk kjerne og stolt holdning! Treningsøkt: 4 kjappe Dette er en enkel økt med få øvelser, som kan utføres på ... read more
    Source: Camilla Blog04.mai 2019
  • Glutenfrie bananstykker | Glutenfritt banabrød
    Disse glutenfrie bananstykkene er som en blanding mellom energibar og bananbrød. Kjempegode, og gir gått påfyll av energi på tur! Jeg digger å ha energibarer liggende i kjøleskapet til de der ettermiddagene hvor man har det litt travelt, og bare trenger litt påfyll. Eller i sekken når man er ute ... read more
    Source: Camilla Blog02.mai 2019

KONTAKT