Spis

Tren

Tenk

Commitment

Du må forplikte deg til de endringene du ønsker

  • Vi hjelper deg med å sette gode mål som engasjerer og motiverer og lærer deg om vanens makt og hvordan du bryter de onde sirklene.
  • Du vil lære hvordan du kan bygge opp ditt kosthold for å komme dit du ønsker å være.
  • Lær deg hvordan du kan gå frem for å øke mengden aktivitet i DITT liv!

Control

DU har kontrollen!

  • Du får de psykologiske verktøyene du behøver for å bli sjef i eget liv og håndtere situasjoner hvor du har lyst til å gi opp.
  • Vi finner ut hvordan du kan legge opp til en god måltidsrytme som passer din hverdag.
  • Finn din treningsform og skap en varig motivasjon

Challenge

Du vil møte motgang

  • Lær deg hvordan du kan trene opp viljestyrken og bedre møte motgang.
  • Hvorfor "spiser vi opp" følelsene våre, og hvordan kan du forholde deg til søtsaker?
  • Lær deg triksene som gjør at du aldri faller av treningsvogna igjen!

Confidence

Du er GOD NOK!

  • Selvfølelse, selvtillit og selvomsorg: hvordan kan du jobbe med de tre S-er?
  • Vi skifter fokus: hvorfor skal du trene og ta vare på deg selv?
  • Hvor går veien videre?

DETTE
FÅR DU

Kostholdsveiledning

Psykologiske verktøy

Psykologfaglig rådgiver, ernæringprofesjonell og PT i ryggen

Ukentlig webinar med kursledere og deltagere

Mulighet til å stille spørsmål og få veiledning

Tilgang til lukket gruppe

Hefter som veileder deg gjennom hver modul

SISTE FRA BLOGGEN

  • Cheat days
    Cheat days – er det egentlig en god idé, og hva kan du heller gjøre? Har du noen gang fulgt en streng diett eller slankekur? Hvor det har vært visse matvarer som har vært «forbudt» eller som har blitt klassifisert som nei-mat? Da vet du nok hvor vanskelig det kan ... read more
    Source: Camilla Blog18.juli 2019
  • Linsegryte
    Linsegryte à la Camilla og Maria Denne gryteretten kom til etter at Camilla gav meg (Maria) en oppskrift på slum en dag vi var på jobb. Oppskriften var av typen «en dæsj av del, et dryss av det, mosh-mosh-mosh, så har du en linsegryte!». Med utgangspunkt i ingrediensene Camilla nevnte ... read more
    Source: Camilla Blog16.juli 2019
  • Hjemmelaget mango-is
    Hjemmelaget is av frukt og bær er helt nyyydelig om sommeren! Denne smaker søtt og friskt av mango og kokos. Oppskriften har få ingredienser, men du trenger ispinne-former som du får kjøpt mange steder som det selges kjøkkenutstyr. Hjemmelagde mango-ispinner Ingredienser: 2 spisemodne mangoer 1 boks lett kokosmelk 1 ... read more
    Source: Camilla Blog03.juli 2019
  • Tacobowl
    Ny vri på fredagstacoen – tacobowl Prøv en ny vri på fredagstacoen ved å lage en digg tacobowl! Denne kan forresten spises hvilken som helst dag – trenger ikke være fredag Fyll opp en bolle med deilige smaker og kos deg! Oppskriften er i utgangspunktet vegetar, men du kan ... read more
    Source: Camilla Blog28.juni 2019
  • Yogafilm
    Vondt i håndledd, armer eller skuldre under yoga? «Jeg har fått noen forespørsler om å dele noen tips til hva man kan gjøre dersom man plages med vondt i håndledd og/eller armer og skuldre i forbindelse med yoga, og særlig stillingen hunden/down dog». Vår favoritt-yogainstruktør, Linn Synnøve, har laget en ... read more
    Source: Camilla Blog18.juni 2019
  • Følelser på godt og vondt
    Følelser på godt og vondt «Tenk positivt! Fokuser på det som er bra! Ikke dyrk det negative» «Gjør mer av det som gjør deg glad!» Velkjent? Hørt dette før..? Fått det som råd fra en kjær og nær i tider hvor du har følt deg «bånn i bøtta»? Hvor du ... read more
    Source: Camilla Blog09.juni 2019

KONTAKT