Spis

Tren

Tenk

Commitment

Du må forplikte deg til de endringene du ønsker

  • Vi hjelper deg med å sette gode mål som engasjerer og motiverer og lærer deg om vanens makt og hvordan du bryter de onde sirklene.
  • Du vil lære hvordan du kan bygge opp ditt kosthold for å komme dit du ønsker å være.
  • Lær deg hvordan du kan gå frem for å øke mengden aktivitet i DITT liv!

Control

DU har kontrollen!

  • Du får de psykologiske verktøyene du behøver for å bli sjef i eget liv og håndtere situasjoner hvor du har lyst til å gi opp.
  • Vi finner ut hvordan du kan legge opp til en god måltidsrytme som passer din hverdag.
  • Finn din treningsform og skap en varig motivasjon

Challenge

Du vil møte motgang

  • Lær deg hvordan du kan trene opp viljestyrken og bedre møte motgang.
  • Hvorfor "spiser vi opp" følelsene våre, og hvordan kan du forholde deg til søtsaker?
  • Lær deg triksene som gjør at du aldri faller av treningsvogna igjen!

Confidence

Du er GOD NOK!

  • Selvfølelse, selvtillit og selvomsorg: hvordan kan du jobbe med de tre S-er?
  • Vi skifter fokus: hvorfor skal du trene og ta vare på deg selv?
  • Hvor går veien videre?

DETTE
FÅR DU

Kostholdsveiledning

Psykologiske verktøy

Psykologfaglig rådgiver, ernæringprofesjonell og PT i ryggen

Ukentlig webinar med kursledere og deltagere

Mulighet til å stille spørsmål og få veiledning

Tilgang til lukket gruppe

Hefter som veileder deg gjennom hver modul

SISTE FRA BLOGGEN

  • Livsstilsendring og ambivalens
    Gamle vaner og ny læring Hjernen vår er et fascinerende organ som gjennom hele livet er mottakelig for påvirkning, endring og læring. Lærer du deg noe nytt, så skjer det faktisk fysiske endringer i de nevrale nettverkene i hjernen din. Det betyr at det rett og slett dannes nye nerveceller ... read more
    Source: Camilla Blog22.august 2019
  • Tomatsuppe
    Visste du at det er superenkelt å lage hjemmelaget tomatsuppe? Denne oppskriften smaker godt og tar ikke lange tiden å røre sammen. Gjør den mer mettende med for eksempel fullkornspasta og hardkokte egg. Visste du forresten at middelhavskost med mye olivenolje og grønnsaker (som tomater og løk) er forbundet med ... read more
    Source: Camilla Blog18.august 2019
  • Høsthilsen fra Camilla
    Min favorittårstid Jeg vet ikke med deg, men jeg føler egentlig at høsten er kommet og skal jeg være helt ærlig så elsker jeg det. Høsten er nok min favorittårstid, ikke bare på grunn av de flotte fargene, men fordi det er noe melankolsk over den som åpner for refleksjon, ... read more
    Source: Camilla Blog15.august 2019
  • Pasta og pølser
    Pølser, pasta og dårlig samvittighet… En kommentar jeg ofte får er fra foreldre som har dårlig samvittighet fordi: «nå ble det pasta og pølser i dag igjen…». Derfor ønsker jeg denne høsten å bruke litt tid på å presentere noen enkle og gode middagsretter som passer for hele familien! Først ... read more
    Source: Camilla Blog13.august 2019
  • Hjemmelaget yoghurtis
    Hjemmelaget yoghurtis Om sommeren er det helt nyyydelig å ha noe forfriskende i frysen, som du kan ta frem på varme dager. Her får du to oppskrifter på hjemmelaget yoghurtis: ispinner og fro yo-biter! Med yoghurt og bær som hovedingrediens er dette perfekt som et litt ekstra digg mellommåltid, rikt ... read more
    Source: Camilla Blog31.juli 2019
  • Jordbær- og avokadosalsa
    Jordbær- og avokadosalsa Ingredienser 2 avokadoer 500 g jordbær 1 lime Litt frisk koriander Del avokadoen i to og fjern steinen. Skrell den og kutt fruktkjøttet i terninger. Skyll jordbærene, fjern det grønne og kutt dem i mindre biter. Bland forsiktig sammen i en bolle sammen med frisk koriander og ... read more
    Source: Camilla Blog19.juli 2019

KONTAKT