Spis

Tren

Tenk

Commitment

Du må forplikte deg til de endringene du ønsker

  • Vi hjelper deg med å sette gode mål som engasjerer og motiverer og lærer deg om vanens makt og hvordan du bryter de onde sirklene.
  • Du vil lære hvordan du kan bygge opp ditt kosthold for å komme dit du ønsker å være.
  • Lær deg hvordan du kan gå frem for å øke mengden aktivitet i DITT liv!

Control

DU har kontrollen!

  • Du får de psykologiske verktøyene du behøver for å bli sjef i eget liv og håndtere situasjoner hvor du har lyst til å gi opp.
  • Vi finner ut hvordan du kan legge opp til en god måltidsrytme som passer din hverdag.
  • Finn din treningsform og skap en varig motivasjon

Challenge

Du vil møte motgang

  • Lær deg hvordan du kan trene opp viljestyrken og bedre møte motgang.
  • Hvorfor "spiser vi opp" følelsene våre, og hvordan kan du forholde deg til søtsaker?
  • Lær deg triksene som gjør at du aldri faller av treningsvogna igjen!

Confidence

Du er GOD NOK!

  • Selvfølelse, selvtillit og selvomsorg: hvordan kan du jobbe med de tre S-er?
  • Vi skifter fokus: hvorfor skal du trene og ta vare på deg selv?
  • Hvor går veien videre?

DETTE
FÅR DU

Kostholdsveiledning

Psykologiske verktøy

Psykologfaglig rådgiver, ernæringprofesjonell og PT i ryggen

Ukentlig webinar med kursledere og deltagere

Mulighet til å stille spørsmål og få veiledning

Tilgang til lukket gruppe

Hefter som veileder deg gjennom hver modul

SISTE FRA BLOGGEN

  • Følelser på godt og vondt
    Følelser på godt og vondt «Tenk positivt! Fokuser på det som er bra! Ikke dyrk det negative» «Gjør mer av det som gjør deg glad!» Velkjent? Hørt dette før..? Fått det som råd fra en kjær og nær i tider hvor du har følt deg «bånn i bøtta»? Hvor du ... read more
    Source: Camilla Blog09.juni 2019
  • Salat med mozzarella og tomat
    Mozzarellasalat En frisk og god salat gjør seg ekstra godt om sommeren! Blir man mett av salat, da..? Ja, det kan man bli – om man har i mettende og gode ingredienser! En grønn salat er kanskje ikke så mettende i seg selv, men vi kan putte i massevis av ... read more
    Source: Camilla Blog06.juni 2019
  • Hva er nok fett?
    Spis, tren, tenk På et av webinarene med kurset Spis, tren tenk kom vi inn på dette med fett, og det kom et spørsmål som lød: hva er nok fett? For noen har fett vært nei-mat som man unngår for alt i verden, mens andre har lest feite overskrifter om ... read more
    Source: Camilla Blog30.mai 2019
  • Ny treningsvideo fra vår favoritt-PT Andrea Emilie Fitnoktrening: Styrke på step Dette er en økt på stepkasse med fullt fokus på kjerne og bein! Man skal jobbe så lenge med hver øvelse at man kjenner at det svir – Hvor mye er opp til deg! Du kan jobbe på ... read more
    Source: Camilla Blog26.mai 2019
  • Fitnoktrening: styrke på step
    Ny treningsvideo fra vår favoritt-PT Andrea Emilie Fitnoktrening: Styrke på step Dette er en økt på stepkasse med fullt fokus på kjerne og bein! Man skal jobbe så lenge med hver øvelse at man kjenner at det svir – Hvor mye er opp til deg! Du kan jobbe på ... read more
    Source: Camilla Blog26.mai 2019
  • Ekstra næringsrike knekkebrød!
    Grove knekkebrød med bløtlagte frø Her får du oppskrift på deilige, grove knekkebrød laget med bløtlagte frø. Helgrove knekkebrød er perfekt til frokost! Når vi bløtlegger frøene før vi spiser dem bryter vi ned noe som heter fytinsyre/fytat. Denne fytinsyren binder mineraler som jern, kalsium og sink. Når vi bryter ... read more
    Source: Camilla Blog15.mai 2019

KONTAKT