Spis

Tren

Tenk

Commitment

Du må forplikte deg til de endringene du ønsker

  • Vi hjelper deg med å sette gode mål som engasjerer og motiverer og lærer deg om vanens makt og hvordan du bryter de onde sirklene.
  • Du vil lære hvordan du kan bygge opp ditt kosthold for å komme dit du ønsker å være.
  • Lær deg hvordan du kan gå frem for å øke mengden aktivitet i DITT liv!

Control

DU har kontrollen!

  • Du får de psykologiske verktøyene du behøver for å bli sjef i eget liv og håndtere situasjoner hvor du har lyst til å gi opp.
  • Vi finner ut hvordan du kan legge opp til en god måltidsrytme som passer din hverdag.
  • Finn din treningsform og skap en varig motivasjon

Challenge

Du vil møte motgang

  • Lær deg hvordan du kan trene opp viljestyrken og bedre møte motgang.
  • Hvorfor "spiser vi opp" følelsene våre, og hvordan kan du forholde deg til søtsaker?
  • Lær deg triksene som gjør at du aldri faller av treningsvogna igjen!

Confidence

Du er GOD NOK!

  • Selvfølelse, selvtillit og selvomsorg: hvordan kan du jobbe med de tre S-er?
  • Vi skifter fokus: hvorfor skal du trene og ta vare på deg selv?
  • Hvor går veien videre?

DETTE
FÅR DU

Kostholdsveiledning

Psykologiske verktøy

Psykologfaglig rådgiver, ernæringprofesjonell og PT i ryggen

Ukentlig webinar med kursledere og deltagere

Mulighet til å stille spørsmål og få veiledning

Tilgang til lukket gruppe

Hefter som veileder deg gjennom hver modul

SISTE FRA BLOGGEN

  • Kjøleskapsgrøt med havre, chia og kakao
    Kjøleskapsgrøt, også kalt overnight oats, har blitt en ny frokostfavoritt. Frokost for oss som ikke liker frokost..! Kjøleskapsgrøt lager du klar om kvelden, så er frokosten ferdig laget når du står opp dagen etter! Lager du den i en tett boks er den perfekt å ta med på bussen eller ... read more
    Source: Camilla Blog05.september 2019
  • Italiensk suppe
    En deilig suppe er perfekt høstmat, spør du meg. Denne suppen er inspirert av Italia og middelshavsmat, som er forbundet med god helse. Den er basert på grønnsaker og belgfrukter, og har masse god smak. Du kan gjerne ha noen hardkokte egg ved siden av om du vil. Suppen tar ... read more
    Source: Camilla Blog26.august 2019
  • Livsstilsendring og ambivalens
    Gamle vaner og ny læring Hjernen vår er et fascinerende organ som gjennom hele livet er mottakelig for påvirkning, endring og læring. Lærer du deg noe nytt, så skjer det faktisk fysiske endringer i de nevrale nettverkene i hjernen din. Det betyr at det rett og slett dannes nye nerveceller ... read more
    Source: Camilla Blog22.august 2019
  • Tomatsuppe
    Visste du at det er superenkelt å lage hjemmelaget tomatsuppe? Denne oppskriften smaker godt og tar ikke lange tiden å røre sammen. Gjør den mer mettende med for eksempel fullkornspasta og hardkokte egg. Visste du forresten at middelhavskost med mye olivenolje og grønnsaker (som tomater og løk) er forbundet med ... read more
    Source: Camilla Blog18.august 2019
  • Høsthilsen fra Camilla
    Min favorittårstid Jeg vet ikke med deg, men jeg føler egentlig at høsten er kommet og skal jeg være helt ærlig så elsker jeg det. Høsten er nok min favorittårstid, ikke bare på grunn av de flotte fargene, men fordi det er noe melankolsk over den som åpner for refleksjon, ... read more
    Source: Camilla Blog15.august 2019
  • Pasta og pølser
    Pølser, pasta og dårlig samvittighet… En kommentar jeg ofte får er fra foreldre som har dårlig samvittighet fordi: «nå ble det pasta og pølser i dag igjen…». Derfor ønsker jeg denne høsten å bruke litt tid på å presentere noen enkle og gode middagsretter som passer for hele familien! Først ... read more
    Source: Camilla Blog13.august 2019

KONTAKT